Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Κίνηση σωματιδίων σε μαγνητικό και ηλεκτρικό πεδίο




3 σχόλια:

  1. Αν και την έχω σιχαθεί την κβαντομηχανική, γράφτηκα για να δω τι θε λες εδώ μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γουάου! Είσαι όντως αμερικάνος και ο πρώτος μου αναγνώστης σε αυτό το blog! Τιμή μου! (όχι επειδή είσαι αμερικάνος, επειδή είσαι ο πρώτος αναγνώστης). Πρόσφατα παραδέχτηκα στον εαυτό μου ότι η φυσική είναι, χμμ για να το θέσω διακριτικά, ... είναι ΠΟ-ΡΩ-ΣΗ! Στην προσπάθειά μου να την διερευνήσω (και να πάρω και το έρμο το πτυχίο μου - είμαι αιώνια φοιτήτρια το σόι μου μέσα) γράφω διάφορα κουλά στο κανονικό μου blog. E, και οι φίλοι μου, μου την είπανε και εγώ μεταξύ αστείου και σοβαρού είπα ότι θα φτιάξω blog "το τρελό μποζόνιο", για να γράφω τα άγρια φυσικά. Και επειδή ό,τι λέω το κάνω, ΙΔΟΥ:

    Ωστόσο, έχω να παραδεχτώ ότι τα "καλά" τα γράφω στην e-nantia.
    Ελπίζω να σε βλέπω στις επισκέψεις μου και τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. (Υποθέτω ότι είσαι συνάδελφος, ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γ....ο!
    Πάλι με πρόλαβε ο Αμερικλάνος!
    Αν κατάλαβα καλά το blog ευελπιστεί να γίνει γιάφκα των κβαντοχτυπημένων;
    Μέσα λοιπόν και εγώ γιατί όπου γιάφκα η xristin μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή